21 maj 2009

Du är...

Du är den mest fantastiska människa jag vet. Jag är så lycklig som har dig vid min sida, jag beundrar din styrka och din värme.Jag har svårt att finna ord som beskriver min stora kärlek till dig, jag vill att du ska veta att jag inte tänker vika en tum från din sida.
Jag är den som alltid kommer finnas bakom dig, stötta dig och dela både din lycka och sorg.
Jag är så stolt över dig! Du kom in i mitt liv så sent som förra sensommaren, du tog mig med storm. Din röst får mig att smälta, din blick får mig att darra, dina kramar får mig att glömma både tid och rum.
Jag ser upp till dig och är enormt tacksam för att jag får vara en del av ditt liv. Du är inte bara min fina pojkvän, du är framförallt en av mina bästa vänner.Jag kan inte tänka mig en framtid utan dig. Jag älskar dig Anton och jag vill att du ska veta att jag alltid kommer att göra det.
Ditt troll Jessi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar